Twentie-third Saum

A Scots owresettin o Dauvid’s Saum

John Moir

Wha is my shepherd weel I ken,
The Lord Himsel’ is he;
He leeds me whaur the girse is green
An’ burnies quaet that be.

Aft times I fain astray wad gang
An’ wann’r far awa’;
He fin’s me oot, He pits me richt,
An brings me hame an’ a’.

Tho’ I pass through the gruesome cleugh,
Fin’ I ken He is near;
His muckle crook will me defen’,
Sae I ha’e nocht to fear.

Ilk comfort whilk a sheep could need,
His thochtfu’ care provides;
Tho’ wolves an’ dogs may prowl aboot,
In safety me he hides.

His guidness an’ His mercy baith
Nae doot will bide wi’ me
while faulded on the fields o’ time,
Or o’ eternity.

Leave a Reply

